Mary Kalantzis
Mary Kalantzis
Καθηγήτρια στο Τμήμα Πολιτικής Εκπαίδευσης, Οργάνωσης και Ηγεσίας στο Πανεπιστήμιο του Illinois στο Urbana-Champaign, ΗΠΑ
Η Dr Mary Kalantzis είναι καθηγήτρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωσης και Ηγεσίας στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις, Urbana-Champaign, ΗΠΑ. Από το 2006 έως το 2016, ήταν Πρύτανης του Κολλεγίου Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο του Ιλλινόις. Πριν από αυτό, ήταν Πρύτανης της Σχολής Εκπαίδευσης, Γλωσσών και Κοινοτικών Υπηρεσιών στο Πανεπιστήμιο RMIT, Μελβούρνη, Αυστραλία και Πρόεδρος του Αυστραλιανού Συμβουλίου Πρυτάνεων Εκπαίδευσης. Υπήρξε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Teaching Australia: Το Εθνικό Ινστιτούτου για την Ποιοτική Διδασκαλία και Σχολική Ηγεσία, Επίτροπος της Αυστραλιανής Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Ίσων Ευκαιριών, Πρόεδρος της Υπουργικής Συμβουλευτικής Επιτροπής Εθνικών Υποθέσεων του Queensland, Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτο Εθνικών Γλωσσών και Αλφαβητισμού της Αυστραλίας και μέλος της επιτροπής του Αυστραλιανού Κοινοτικού Συμβουλίου Πολιτιστικής Ανάπτυξης . Με τον Bill Cope, έχουν συγγράψει και συνεπιμεληθεί ορισμένων βιβλίων, όπως: “Νέα μάθηση: Στοιχεία μιας επιστήμης της εκπαίδευσης”, Cambridge University Press, 2008 (2η έκδοση, 2012, επίσης υπάρχουν εκδόσεις στα Ισπανικά, Ελληνικά και υπό προετοιμασία στα Κινέζικα, Πορτογαλικά και Ρωσικά), “Literaries”, Cambridge University Press, 2012 (2η έκδοση, 2016, επίσης υπάρχουν εκδόσεις στα Ισπανικά, Ελληνικά και υπό προετοιμασία στα Πορτογαλικά),. A Pedagogy of Multiliteracies, Palgrave, London, 2015; και τους δύο τόμους της γραμματικής πολυτροπικής εννοιολόγησης: Making Sense and Adding Sense, Cambridge University Press, 2020.